zaterdag 12 mei 2012

Winnaressen winactie!

Ja meiden, het heeft even geduurt (ik zat een week in Parijs) maar dan nu toch eindelijk de uitslag van de winactie :)
Om mee te hebben gedaan aan de winactie moet je gereageerd hebben op dit artikel: winactie
Ik heb op de site Random.org een twee keer geklikt voor een nummer. Het nummer dat je was heb ik in excel gezet, en zo hebben we de winnaressen.

 Eerst de winnaares van het Catrice + Rimmel pakket:










Zoals te zien op de printscreen is de winnaares Jessie! Gefeliciteerd!


En dan nu de winnares van de Il Sapone zeep:
Saar! Gefeliciteerd. Ook naar jou zullen we zo snel mogelijk het pakketje sturen, veel plezier ermee :)

Dit waren de winnaars, volgende keer nog een kans voor de 'net niet winnaressen'
Liefs Daisy en Janniek

7 opmerkingen:

  1. ah wat leuk! ik sliep gister bij een vriendin, dus ik had nog geen tijd gehad om te reageren, maar ik ga jullie nu even mailen!
    xoxo!
    loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd. echt een leuke winactie

    BeantwoordenVerwijderen