donderdag 3 mei 2012

Shoplog | Janniek


















Ik heb de afgelopen weken weer allerlei dingetjes bij elkaar gesprokkeld voor het blog, en ik laat je alvast een voorproefje zien; nagellak, masker, en nog meer nagellak en nagelproducten. Klik op 'Verder lezen' voor swatches!


Ik heb van m'n lieve mama deze 2 (dure) producten  van Dr. Hauschka gekregen. De handcrème kostte rond de 12 euro voor 50 ml, dus ik doe er zuinig  mee denk ik. En dan het hydraterend masker, die ik als nachtcrème gebruik (ooit een keer gelezen dat dat kon) en sindsdien ziet mijn huid er veel beter uit  ( dit is alweer mijn 2de tube ). Ik vind het product ook te duur om als masker te gebruiken aangezien een tube van 30 ml wel 30 euries kost, heb je hem zo leeg als je hem als masker gebruikt, en dat vind ik zonde. 

Dan nu de nagellakremover. Zo'n product dat je altijd maar weer moet kopen om je nagels schoon te krijgen van nagellak. Ik heb er meteen 2 gehaald, want het is bij het Kruidvat 1+1 gratis op alle nagelproducten, dus inslaan!

Bij mij zijn de hamsterweken begonnen lijkt het wel. Ik heb namelijk ook 2 flesjes Essence Nail Art express dry drops ingeslagen. Dat spul werkt zo goed, en dat voor €1,79 voor een flesje. Ik moet zeggen; hij gaat snel leeg als je een beetje vaak je nagels lakt, vandaar dat ik nu ook ingeslagen heb...

Nu gaan we eindelijk beginnen aan de nagellak; ik heb 2 nagellakjes gekocht bij de Etos van Essie (korting!!). Dit zijn mijn eerste Essie lakjes en ik hen nu de 64 Fifth Avenue op en hij lakt inderdaad heel fijn zoals iedereen zegt. Ik heb ook van de 100 Sew Psyched een swatch gemaakt, dan kunnen we zien wat voor vlees we in de kuip hebben; 

Essie 64 Fifth Avenue

Essie 100 Sew Psyched


Nog even de BigBazar binnen gewandeld, en toen viel mijn oog op deze 1 euro kostende lakjes. Ik heb deze mee genomen voor m'n moeder. Ik wil haar aan de nagellak krijgen, maar ze houd niet van alle felle kleurtjes die ik altijd op heb, dus ik ga het met deze proberen, hieronder even een snelle swatch;


Ik heb geen idee hoe deze lakjes heten, maar ik weet wel dat ze heel fijn lakken, dus als je ze tegenkomt zal ik er een meenemen als ik jou was. 1 euro voor een flesje van 15 ml die fijn lakt is echt geen geld! Wel een goede basecoat eronder en een goede topcoat eroverheen doen want volgens mij is dit geen geweldige kwaliteit ofzo.. 

Janniek

Even over de challenge; die 2 Essie lakjes heb ik van mijn moeder gekregen dus die gaan er gewoon extra bij en die 2 Bigbazar lakjes zijn voor mijn moeder. Dusssss; ik hou m'n challenge gewoon vol, dit was even een leuke uitzondering :)


17 opmerkingen:

  1. Waauw veel geshopt!
    Die lakjes zien er echt heel leuk uit!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spullen heb je gekocht!
    Ik volg je nu ook terug :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingetjes heb je gekocht :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spullen :) Die Essie nagellak vinden wij echt leuk!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke spulletjes heb je geshopt! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spulletjes geshopt! Dat masker klinkt erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leukee dingen heb je gekochht!!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aankopen, die lakjes hebben mooie kleuren! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, dat groenige lakje van essie is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie essie kleurtjes en de drops van essence gebruik ik persoonlijk ook veel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De Essie lakjes zijn erg mooi, lief dat je die hebt gekregen van je moeder.

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke lakjes van Essie die je hebt gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen