vrijdag 18 mei 2012

Janniek's nieuwe blog

Hey meiden! Zoals jullie in het artikel hier voor hebben kunnen lezen stoppen we met dit blog. We gooien de handdoek in de ring. Om er even een leuk spreekwoord in te gooien. Daisy en ik starten allebei een ander blog zodat we zelf lekker ons gangetje kunnen gaan. En denk nou niet dat we haren trekkend uit elkaar zijn gegaan: still best friends <33  Maar...
 Dit is dus het laatste bericht wat ik hier schrijf.. Ik vind het echt heel jammer aangezien we al heel wat volgers hadden en altijd leuke reacties van jullie kregen. Daar wil ik jullie voor bedanken, dus; thanks! Als je nu denkt; en wat moet ik nu lezen als ik uit school kom? No worries; zoals ik al eerder zei beginnen we allebei een eigen blog. Dit artikel is geweid aan mijn nieuwe blog (en er komt nog een artikel over Daisy's nieuwe blog). Dus nu mag ik reclame maken en dat ga ik ook zeker doen;

PLEASE FOLLOW WWW.JANNIEKSWAYOFBEAUTY.BLOGSPOT.COM . PLEASE. ANDERS KAN IK NIET LEVEN. 

nee joke. Zoals gewoonlijk. Ik ga op mijn nieuwe oogappeltje niet zo heel veel anders doen dat op dit blog. Ik ga proberen nog steeds (ik hoop dat jullie het zo hebben ervaart) leuke artikelen te schrijven met mooie foto's erbij en een kleine (of grote) dosis humor. Ik denk wel dat mijn blog iets persoonlijker word dan dit (logisch). In ieder geval; ik hoop dat je me gaat volgen :)

Bedankt voor alle leuke reacties en ik hoop dat jullie hetzelfde reageren op mijn blog.
Ik zie je graag terug op www.janniekswayofbeauty.blogspot.com
liefs!

2 opmerkingen:

  1. Ik zag je al druk bezig met artikelen overplaatsen! Succes meid :)

    BeantwoordenVerwijderen