donderdag 17 mei 2012

Challenge Janniek | Mijn week in nagellak #3



















Oke. Dit is nou niet bepaald een week in nagellak, maar drie weken aangezien ik vorige week in Parijs heb gezeten. Heb dus een beetje vertraging opgelopen :( Ik wilde deze post nog schrijven voordat ik in Frankrijk zat maar met de koffer inpak stress is het helaas niet gelukt. Ik heb de hele week in Parijs geen nagellak gedragen en nu ben ik er een beetje aan gewend dus zit er ook niks op mijn nagels. Ik was dus even gestopt maar ik ga natuurlijk wel verder. Tussenstopje kan gewoon.




LAK 7

Ik hou echt niet van dit lakje, bah! Fijne kwaliteit de 285 White Orchid van Rimmel, maar ik hou echt niet van die parelmoer ouwe hoer lakjes. Ik heb best lange nagels en als je dan dat witte randje d'r onder ziet vind ik gewoon niet mooi, dus komt dit lakje voor mijn gevoel niet goed uit op mijn nagels. Gelukkig is dit nagellakje niet voor mij bedoeld, ik heb hem namelijk speciaal gekocht voor mijn moeder omdat zij alleen van lichte kleuren houdt. En ze heeft kortere nagels en daar staat het veel mooier op. Maar ja, daar is de challenge voor. Het lakje zit in mijn stash dus moet ik het dragen...




LAK 8
Sorry jongens (meiden), weer een LE nagellakje dat ik echt ge-wel-dig vind, maar dus niet meer te verkrijgen is. Ik zal daarom ook niet te veel zeggen over de Vampires Love collectie van Essence die prachtig mooi is en goed dekt en fijn lakt en lang blijft zitten. Niet de moeite waard dus (sarcasme).


LAK 9
Dit is weeeer een lakje die niet meer te verkrijgen is, excuse me, again. Mooi metallic lakje van Essence, nog van de oude collectie toen er ook nog grotere potjes nagellak in de vaste collectie zaten, dat waren nog eens good times. Mooi lakje, blijft goed zitten. Aanrader. 2 jaar terug.




LAK 10
Goed nieuws: Dit lakje kun je nog wél gewoon kopen in de winkel. Dit is Rimmel 270 Shocker. Ik snap niet waarom ik dit potje met vloeistof ooit gekocht heb. Mooie kleur maar zoooo niks voor mij. Het vloekt ook met mijn huidskleur en hij blijft niet zo goed zitten als de grote potjes Rimmel nagellak, jammer weer. Dit is dus een klein potje dat ook €6,99 kost, dus je zou verwachten dat de kwaliteit beter is dan de grote potjes die even duur zijn, maar niets is minder waar.


LAK 11
 Koninginnedag, dus oranje. Ik heb 2 oranje lakjes en ik koos voor deze speciale gelegenheid voor Rimmel 440 Orange Bliss, niet meer verkrijgbaar helaas..




LAK 12






Dit lakje vind ik heel mooi maar lakt voor geen kilometer. Stroperig en droogt ongelofelijk traag. Ik vind het echt heel appart, want ik heb nog 2 lakjes hiervan en die zijn niet stroperig. Ik ben niet enthousiast.


 LAK 13




Dit is echt zo'n kleurtje die je niet vaak ziet, slim gedaan van de Hema. Dit lakje is nummer 02 van de Diamond collectie en kost 3 euro. Niet zo snel drogend maar met de Essence drops komt dat helemaal goed.


LAK 14






Essie 64 Fifth Avenue,  mooi lakje maar zoals je kunt zien is het flesje een tikje lichter en wat dichter naar het roze toe. Op de foto is dat niet zo erg te zien, maar op mijn nagels is dit lakje echt dieprood, en daar zat ik niet echt op te wachten :$ , wel mooi hoor.. 

6 opmerkingen:

  1. Ik vind de eerste erg mooi! Lekker naturel.

    http://flodown.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze allemaal erg mooi!
    loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw ik vind lak 9, 10 en 13 wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die wit met zwarte puntjes heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen