vrijdag 4 mei 2012

Challenge Daisy


Jammerdebammer, niet gelukt, nee ik heb die stomme twee weken niet volgehouden! Ik was het deels ook vergeten maar ik had er de kracht ook niet meer voor zal k maar zeggen. Inmiddels is de pagina verwijderd en denken we met z'n allen niet meer terug aan dat mislukte plan, maar steunen we Janniek wel die nog lang niet klaar is! Nu vind ik het deels wel jammer om niks te doen dus zet ik een nieuwe plan op, wat niet echt een challenge is maar gewoon leuk. Het idee is om elke week een masker te testen, maakt niet uit welk merk, en hier een review over te maken. Het kan ook zijn dat ik zelf een masker maak waarbij ik het recept en alles ook laat zien. Ik vind het zelf een super leuk idee, maar vinden jullie dat ook? anders heeft het ook weinig zin dacht ik zo. Dus laat maar weten wat je er van vind en/of je anders een ander leuk idee hebt wat je graag zou willen zien!

X

5 opmerkingen:

  1. geeft niet meis!
    ik vind reviews erg leuk
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms is het niet anders! ik vind shoplogs altijd erg leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Shoplogs zul je nu ook vaker tegenkomen!

      X

      Verwijderen
  3. het geeft niet hooor.

    alle reviews zijn inderdaad leeuk

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen