dinsdag 8 mei 2012

Bourjois Mascara Beauty’Full Volume


Het is weer zover; een nieuwe mascara van Bourjois! Zelf heb ik ook wel n's mascara's van bourjois gehad, maar vind tot nu toe de Volume Million Lashes van L'Oreal het prettigst. De nieuwe mascara heet: Beauty'Full Volume en moet je wimpers super lang en volumineus maken. En dat allemaal ook nog n's zonder te klonten. Ik heb ´m nog niet in huis maar wilde het toch met jullie delen.



De mascara heeft een nieuwe volumemouse en maxi-borsteltje waardoor het niet klontert en je dus makkelijk 6745 lagen op kan smeren voor de mensen die dat willen.


Ik vind persoonlijk de verpakking niet echt mooi maar smaken verschillen zal k dan maar zeggen. Het borsteltje is heel groot en moet al je wimpers in een keer bedekken. Zelf vind ik groote borsteltjes niet echt fijn omdat die zo snel te veel op doen of ik smeer 't op mn huid ipv op m'n wimpers. Maar dat moet ik dan eerst even testen, hoewel ik nog niet zo zeker weet of ik hem wel ga testen omdat ie best prijzig is en het anders zonde is van mijn geld en ik dus beter die van L'Oreal had kunnen kopen.

Bourjois:
 Een volume mousse- formule / Gemakkelijk te verwijderen / Goed voor mijn wimpers / Een maxi-borsteltje.

Wat mij dan opvalt is gemakkelijk te verwijderen en goed voor mijn wimpers. Gemakkelijk verwijderen heb ik nog nooit meegemaakt, maar door deze lichte mouse formule moet het met de meest simpele oog make-up verwijderaar te verwijderen zijn, handig! Dan staat er goed voor mijn wimpers, ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden. Naar mijn mening is mascara over het algemeen niet goed voor je wimpers, maar door de vitamines B5 en E zal ´t vast minder schadelijk zijn.

Ik twijfel of ik ´m ga uitproberen, jij?
De mascara is verkrijgbaar vanaf Mei 2012 en kost €13,49.

X



5 opmerkingen:

  1. Leuk bericht !
    Elkaar followen?
    xoxo, lian.

    www.aboutbeautyfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof artikel en leuke blog :) Ik volg je, volg je terug?

    Groetjes Kimberley

    xx

    Beautyandbirds@blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen