donderdag 19 april 2012

WINACTIE: Il Sapone of Catrice + Rimmel pakket!


Jaaa! 60.000 views op www.girlsdepartment.blogspot.com ! We zijn hier zo ongelofelijk blij mee en willen jullie graag bedanken voor het lezen van ons blog en daarom; *tromgeroffel* hebben we een win actie voor jullie opgezet in samenwerking met Il Sapone.

Jullie kunnen een heerlijke zeep winnen die ik met veel plezier al een keer gereviewd heb ( de winnaar(es) krijgt natuurlijk een nieuwe ongebruikte). De zeep die je kunt winnen is de Il Sapone Lemon Myrtle Zeep, een heerlijke naar limoen geurende zeep die je huid lekker zacht maakt!
Hier nog even de review voor de gene die het gemist hebben:
Il Sapone review

Ook kun je een Catrice + Rimmel pakket winnen, met daarin 4 Catrice nagellakjes, 1 Rimmel mascara, 1 Catrice Duo Calcks LE en 1 Rimmel Lipstick. Die hebben we zelf gesponsord voor jullie. We vinden deze producten zo fijn dat we ze dubbel hebben gekocht zodat een van jullie ook kan meemaken hoe fijn deze producten zijn! 

Wat moet je doen om te winnen?
♥ volg ons op bloglovin'
♥ volg ons blog via blogger
♥ volg ons via twitter voor de laatste updates
♥ retweet onze tweet  'Winactie op www.girlsdepartment.blogspot.com , win Il Sapone zeep of een Catrice & Rimmel pakket!' 

Hoe meer dingen je doet hoe meer lootjes je krijgt. 
We maken binnenkort de winnaar bekend!


LAAT WEL EEN REACTIE ACHTER ANDERS WETEN WIJ NIET WAT JE WEL EN NIET HEBT GEDAAN :$


edit; je kunt nog meedoen t/m 6 mei! 


Nog een paar foto's van de dingen die je kunt winnen;


4 opmerkingen:

  1. Wat leuk! :) Vooral die duo Calcks, want die heb ik nog niet kunnen scoren..

    Ik volg jullie met GFC en met bloglovin en heb deze post geliked op bloglovin! :)

    Fingers crossed :D

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb alles gevolgd! Ik hoop echt dat ik win. Jullie hebben echt een super blog!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb alles gevolgd en geretweet. Omg, echt een super winactie!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe mee! ah, wat een leuke blog hebben jullie!
    en wat een onwijs leuke dingetjes die je kan winnen!
    Ik ben echt verzot op catrice! ik heb alles gedaan,
    nu maar hopen dat ik win, hihi. iedereen veel succes!
    loves, saar.

    BeantwoordenVerwijderen