maandag 2 april 2012

VOGUE


YESS, VOGUE NL is geboren! Nu zijn we wel een beetje laat met het kopen van de eerste Nederlandse VOGUE, ik houd het maar bij ; Fashionably late!



Ik vind het een géwéldig blad! Lekker veel foto´s en leuke interviews. Eerder kocht ik het blad wel eens op vakantie in Frankrijk, maar ik vind het super dat ik nu gewoon in NL naar de winkel kan voor weer een nieuwe VOGUE.

Bij het openslaan zijn er eerst een paar prachtige reclames van de meest fantastische ( meest dure ) merken.

Na een paar prachtige reclames van Chanel, Ralph, en gucci stuitte ik op deze prachtige oorbellen van Guess by Marciano; j'adore!

Na een beetje doorbladeren kom je bij de inleiding/ inhoud en een voorwoord van de Editor in Chief Karin Swerink.


O MY LORD: I DIE, wat een prachtige ring!
Omdat het niks kost.


En zo kan het wel uren door gaan met allemaal prachtige spulletjes.... dus gooi ik er nog maar een paar bij. ;)

Tiffany & Co has been the world's premier jeweller and America's house of design since 1837.


Deze ''see through'' laarsjes kunnen niet gemist worden. Maison Martin Margiela €780,-

Er zijn een paar bladzijdes met allemaal leuke tasjes, schoentjes, sieraden in dezelfde kleur ( wat je overigens wel vaker tegenkomt in dit soort magazines ) wat ik super handig vind.
Tasje voor d'r bij. ( keep dreaming girls!) wel een andere kleur graag. (: Camel Constance bag Hermès ong. €225,-

En mijn absolute favorite! Dit prachtige Chanel ( ja, hoe kon het ook anders! ) jasje, tweed gauze met een zacht prijsje van €2990,- ♥
 Er zit ook een leuk stuk in over haarverzorging en een interview met Tjitske Reidinga die onder andere bekend is van Gooische Vrouwen als Claire van Kampen. En natuurlijk nog veel meer leuke teksten, colages met lekker parfums, nagellakjes enz.

Nog niet genoeg gezien? Koop 'm dan nu voor €5,95.VOGUE Mei ligt op 26 April in de winkel.

X. D










Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen