vrijdag 27 april 2012

Vogue Mei 2012


Het is alweer tijd voor de 2e uitgave van de Nederlandse Vogue!! Gister lag ie alweer in de schappen, en ik ben dan ook gelijk naar de winkel gegaan om 'm te kopen.



Ten eerste vind ik de voorkant echt heel mooi! Mooie pastel kleurtjes, een neon titel, en mevrouw Lara Stone staat er ook weer bijzonder op.
Netzoals de vorige keer laat ik gewoon wat foto's zien en zet er af en toe een boeiend stukje tekst bij. (;

Heel leuk een foto reportage van de uitreiking/feest van VOGUE NL.



 Wat me opviel is dat er echt veel badpakken voorkomen, zou het dan weer helemaal hot zijn/komen? Ik vind het zelf niks, doe mij maar een lekker bikinitje! :)

 Lekker veel sjaalprints/prints en kleuren, en zelfs ''digitale prints'' zijn overal te zien.

 Een H&M recalme voor een bikinitop van €5,- in de VOGUE. Nouja kan makkelijk als je op de bladzijde ervoor kijkt en een zooltje ziet met een paar bandjes erop voor €1250.

 Echt een heel leuk stukje over St.Germain, geschreven door Fiona Hering. 

 Stukje over de mode in de jaren 50.


 Zou jij het durven, zo'n vel gekleurde poeder/gel achtig iets door je haar te doen. Ik weet het niet, mij lijkt het iniedergeval niks als je lang haar hebt!

 De bruine nagellakjes zijn helemaal hip.

 Weer een leuk stuk over benen, het beeld van mannen en vrouwen over benen, workouts voor de benen en billen voor thuis of sportschool, enz.

Prachtige foto


Nog een mooie foto.

 Save money, de volgende editie ligt 24 mei alweer in de winkels!!


En tot slot een leuk einde over fotograve Lillian Bassman.

Ik moet zeggen ik vind Vogue Mei veeel leuker om te lezen dan de vorige, veel meer leuke teksten en mooie foto's!

Ben jij benieuwd geworden??!! ik raad m zeker aan!
€5,95

x

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen