dinsdag 10 april 2012

Sample: Clarins Paris Skin Illusion Foundation

Foundation, ik kon niet zonder. Met nadruk op kon. Ik weet niet of jullie het al wisten, maar ik heb een maand terug meegedaan aan een toneelvoorstelling ( half jaar repeteren elke vrijdag middag) en de laatste week voor de grote avonden wordt de toneelweek genoemd. Daar werd mij gevraagd om zonder make-up naar het theater te komen, omdat ze daar speciale make-up hadden. O lord. Dat meen je niet. Toen ik daar dus helemaal koos make-up loos aankwam, viel het wel mee, en sindsdien draag ik alleen nog maar oog make-up en poeder. Toch zal ik voor jullie nu en dan foundation testen.Toen ik laatst naar de ICI Paris XL ging, kreeg ik een sample en ik wil het resultaat wel even met jullie delen, in een kort maar krachtig artikel!  



De foundation beloofd dit te doen:



Nu even een voor en na tje;




Conclusie: Zoals je kunt zien geeft de foundation een mooie tint aan m'n gezicht, ik vind het heel fijn en je hebt er niet zo veel van nodig omdat het een dunne substantie is. Ik kon wel 3 keer met de sample doen :)
Ik heb zo gauw niet op internet kunnen vinden hoe duur een full size verpakking is, maar ik denk dat deze foundation niet met een tientje betaald is.. thanks to Daisy; de foundation kost ongeveer 32 euro :o

x Janniek

2 opmerkingen:

  1. ziet er goed uit!
    32 euro is wel duur!
    je hebt een leuk blog!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Clarins is echt een goed merk maar toch iets te duur haha

    BeantwoordenVerwijderen