donderdag 5 april 2012

Mijn week in nagellak #1



Hay. Zoals jullie wel weten ben ik helemaal totally in love with nagellak. Ja. Dus. Ik laat jullie vanaf nu elke week (als jullie dat leuk vinden) zien welke nagellak ik zoal draag in een week. Ook kan ik jullie zo makkelijker swatches laten zien van nagellak, en hoef ik niet voor elk lakje een nieuw artikel te schrijven. Watch and see!




Als eerste deze week ging ik een UK 'nail art' maken. Ik zat al een tijdje d'r aan te denken, en vorige week was het moment daar. Ik vind het aardig geslaagd en kreeg er ook leuke reacties over :) Hier kun je in stapjes zien hoe ik uiteindelijk mijn duimen heb omgetoverd tot UK duimen. Jaja. Het lijkt heel moeilijk maar dat is het niet als je gewoon de stapjes volgt die ik je net heb laten zien.




Na 2 dagen heb ik mijn UK nagels omgewisseld voor gouden glitters. Ik heb als onderlaag een lakje gebruikt die ik heb geblend (en die ik heb laten zien in dit artikel) . Daarover heen heb ik het lakje dat ik ook heb laten zien in mijn shoplog (klik daarvoor hier), ik vind het echt zooooo mooi. Het is eigenlijk gewoon een 'normaal' lakje maar ik gebruik hem lekker als glittertopcoat.





































Na een dag moest ik gewoon weer en ander lakje op m'n nagels doen, dus ging ik voor de Essence Nude Glam 07 - Café Olé , supermooi lakje. Love it. Komt nog een iets uitgebreidere review over.




Wauw. Dit is zo'n ongelofelijk mooi lakje. En dat voor €1,29. Geen geld. Alhoewel dat 'Quick Dry' wel meevalt. Maar als het eenmaal droog is, is het echt prachtig.



Een dag later dacht ik. Laat ik mijn Circus Confetti weer eens uit de kast halen. Dus glitters op glitters. Helemaal mijn ding.


Zo dat was het weer voor deze week.
Posotieve feedback is vaker zo'n artikel (again) ;)

x Janniek

2 opmerkingen:

  1. Leuk idee om het zo te doen! Leuk om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die uk nagels ga ik ook maken. super idee!

    BeantwoordenVerwijderen