zondag 1 april 2012

Make-up stash: organiseren

Mascara, oogpotlood, make-up kwasten, lipgloss, lippenstiften, cover sticks. Heel leuk allemaal dat je overal 10.000 soorten van hebt, maar heb je ook overzicht in je  make-up stash? Ik laat zien hoe ik mijn spulletjes een beetje overzichtelijk en leuk heb opgeruimd.



Zo heb ik mijn spulletjes georganiseerd, in glazen en gesorteerd op soort make-up.

Ik heb in een houten laatje mijn lippenstikjes en lipglossjes neergezet, zo kun je alles snel zien op kleur, super handig.

Voor de liefhebbers; ik heb mijn oogpotloden en mascara's in een Nutella glas zitten.. dus eigenlijk is het gratis. Budget Budget + jaja.

Dit nutella glas wordt dus een handig opberg hulpje voor je make-up :)






Ziet er toch leuk uit? Ik vind het handig, multi-functioneel!

Nou ik hoop dat jullie dit echt als een 'eye opening' blogpost vinden, nee. In ieder geval; loop naar de keuken, doe de kast open en haal d'r een paar glazen/mokken uit en vul ze met je oogmake-up stash. Et voila! Een handig opberg hulpje.


x Janniek

Hoe bergen jullie je make-up op?

1 opmerking:

  1. Wat een supermooie kleuren allemaal! Goeie collectie! Ik vind de oogpotlood van Essence ook altijd heel goed!

    Ik volg je :) volg je terug? X

    http://stories-of-a-student.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen