zondag 29 april 2012

Rimmel Colour Show Off Lipstick 220 Shocking Pink

Meestal als ik lipstick kocht was het budget (Catrice, Action) maar nu heb ik een keer een duur lip product gekocht. En ik ben slim geweest; heb dit schatje gekocht tijdens de 1+1 gratis actie van Kruidvat. Klik op 'Meer lezen' voor een uitgebreid verslag!
Ik ben echt verkocht aan de Rimmel lipsticks. Ik zal je vertellen waarom;

Ik vind de kleur echt prachtig. Het is volgens mij fuchsia roze (?), en i love die kleur. Heel erg zomers en opvallend. Het mooiste vind ik het als je alleen een mooie foundation op hebt (niet eens nodig) even afpoederen, mascara (en eyeliner als je dat kan, ik kan het niet dus voor mij alleen mascara) en dan die prachtige lippenstift.  

Zoals op de swatch te zien is zit er heel erg veel pigment in het product en dekt ie echt perfect op je lipjes. 
Hij brengt heel fijn aan en is zelf verzorgend voor je lippen. Het fijne aanbrengen komt doordat de stick heel creamy is bij het aanbrengen, en eenmaal aangebracht droogt de lipstick als het ware op. Het trekt hierbij in je lippen en het wordt mat. En nu zul je wel denken: opdrogen is trekkerig gevoel op je lippen. Nee nee, niet bij deze lippenstift :) 




Op de lippen aangebracht; 


De eerste foto is met een beetje slecht licht, en de 2de is met een lekker zonnetje :) Maar jongens dit is toch geweldig. Hij dekt echt goed en gaat niet heel lelijk in die lijntjes van je lippen zitten. Echt als er nog zo'n actie komt bij de Kruidvat of Etos of welke winkel dan ook ga ik echt inslaan voor het leven. Of niet. In ieder geval; hele fijne lippenstift, leuk voor de zomer (hij ruikt naar watermeloen) en hij blijft heeeeel erg lang zitten (wel iets van 6 uur bij mij, zonder dat het eraf gaat )!

Enige nadeel; de verpakking. De lipstick is heel erg goed beveiligd enzo, dus zit het is zo'n plastic omhulsel, en die krijg je er heeel slecht af, want het is gewoon een sticker van plastic over de beveiligings sticker die ook nog eens heel erg vast zit. Als je eenmaal de verpakking open kunt maken (dus als je beveiligings sticker er af is) kun je pas je lippen bekliederen. En als je dat doet zie je meteen dat de hele verpakking beschadigd is, dat kun je ook wel zien op deze foto (de dop vooral) : 

Maarja dat ene negatieve dingetjes is natuurlijk niet de rede om deze geweldige lipstick niet te kopen, maar dat zou wel de prijs kunnen zijn. Voor 10 euro kan dit scheetje van jou zijn, en dat vind ik best veel geld voor een lipstick die je waarschijnlijk maar 2 keer in je leven draagt. Ik zou dus even wachten tot er weer een leuke actie komt in een van de drogisten die Rimmel verkopen. 

Ik vind deze kleur echt geweldig, en jij? 

9 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt een prachtige kleur! Staat je goed :-) Wat ik echt belachelijk vind is dat er van dat plakband om de producten wordt gedaan, de verpakking is al helemaal beschadigd voordat je hem ├╝berhaupt gebruikt hebt! Als ik jou was zou ik er echt mee teruggaan, ook al heb je hem nu voor de helft van de prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje! Het is ook een kleur die je best vaker kan dragen. Wat is de naam/het nummer van de kleur?

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kleur is, zoals al in de titel staat , Rimmel Colour Show Off Lipstick 220 Shocking Pink ;)
      Thanks voor je reactie!

      Verwijderen
    2. Bedankt voor je antwoord! Haha, nu zie ik het! Stom van me. Ik had het artikel tweemaal gelezen, maar kon het maar nergens terugvinden. Daarom dus :)

      xxxx

      Verwijderen