zondag 8 april 2012

Lip Smacker #2


Ja, ook ik kon de lipsmackers niet laten liggen! Ik heb er twee gekocht, aarbei banaan, en suikerspin.



Aarbei banaan smaakt ook echt een beetje naar aarbei en banaan, hoewel het toch een beetje een zoete bedoeling is, en meer naar alleen aarbei smaakt, erg fijn!


 Suiker spin vind ik meer bubblegum achtig, ik wist eigenlijk niet eens meer hoe suikerspin ruikt/smaakt omdat het gewoon een suikersmaak is dacht ik, maargoed ik vindt de smaak wel lekker. Van deze twee smaken vind ik de aarbei banaan het lekkerste, een nadeel vind ik wel de dopjes en het draai systeem. Ik heb één keer de dop erop gedaan toen de stick nog niet helemaal der in zat en het gaat niet meer weg ( nouja na een lange tijd natuurlijk wel maar ik ben nu een week verder en 't is nog niet weg ) Ook vind ik de draai stukjes echt te klein, dan vind ik het systeem van labello bijvoorbeeld veel fijner. Ik blijf ze buiten dit om zeker kopen, ze zijn namelijk ook helemaal niet duur; €1,80! Goedkoper dan de labello's dus, en veel meer lekkere smaken.


Hier is het veeeeel te kleine draai stukje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten