zondag 22 april 2012

Essie in Nederland!



Essie bestaat al een tijd en is erg bekend in vooral the USA maar nu dus ook te koop in Nederland!
De collecties hebben echt hele mooie kleuren, en vooral veel variaties per kleur. Wat ook leuk is dat er best veel mini collecties binnen het gewone assortiment zijn zoals nu: de resort collectie, poppy.razzi colectie en de spring colectie.



Ik had al gehoord dat essie in nederland zou komen en een week later kwam m'n lieve moeder thuis met een lakje! Ik was super blij want daarvoor was een licht groen pastel achtig kleurtje die ik had van de hema geëxplodeert ( in m'n tas nog wel ) en nu heb ik dus weer een groene!


Het is een lakje uit de spring collectie en heet: Navigate Her ( op de sticker staat nr 207A geen idee of dit ook echt het nummertje is!? op de onderkant staat nr .26. )

Ik ben super tevreden over kwaliteit. Het kwastje is mooi breed en in één beweging heb je je hele nagel al bedekt!


Hier nog een foto van de kleurtjes nu in de winkel:


In het middelste gedeelte bovenin zie je de spring collectie.

Ook heeft essie een apparte lijn met allemaal basic lakjes zoals topcoats en basecoats, maar ook nagel verharder, nagel ''groeiversneller'' enz.


Ik zou deze lakjes echt aanraden! De normale lakjes zijn €9.99 en de speciale €12,99.

En de lakjes zijn nu al in de aanbieding bij de Etos van €9,99 voor €7,99!

Ben jij al bekend met essie?



X



Zo ver ik weet zijn ze nu bij de DA en Etos te koop.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten