maandag 9 april 2012

Essence express dry drops


Ik had er al veel over gelezen en wilde het nu zelf testen; de express dry drops van essence!



Het is dus van essence en kost €1,99, wat ik niet duur vind. ( als het tenminste werkt )

Het flesje is evengroot als de normale flesjes nagellak van essence, wat dus niet te groot en niet te klein is. Er zit een soort pincetje in waarmee je de vloeistof op je nagels doet. Ik vind het wel een extra ''touch'' geven zo'n pincetje (: scheikundige word ik dan ook. Nee. ok√©. Je hebt niet zo veel nodig en als de druppel je nagel raakt verspreid het zichzelf toch wel.


 

Ik had toevallig haast want de winkels gingen bijna dicht en ik moest nog langs de opticien, en daar kan je natuurlijk niet aankomen met ongelakte nagels.
Dus ik pakte een willekeurig kleurtje en deed gelijk een druppel er achter aan op m'n nagels. Daarna deed ik de computer nog even uit, en ja ik heb best een rappe computer dus dat duurde niet heel lang.
Eenmaal in de auto waren m'n nagels al droog! Nog echt hard was het niet maar in ieder geval droog.
Bij de opticien aan gekomen waren ze al best hard en dat in ong. 10 minuten!
Ik ben erg tevreden over dit product en zou het echt aanraden.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen