zondag 29 april 2012

Deze week in de korting :)

Oke, jij houd van korting. Ik hou van korting. Wij houden van korting. Iedereen houd van korting, al helemaal in deze barre tijden. Daarom zet ik voor jullie alle leuke kortingen even op een rijtje per winkel. En als je verder leest spring je een gat in de lucht, zulke leuke dingen zijn er in de korting :)
Etos
♥  L'oreal alle make-up 2de halve prijs
♥ Max Factor oog make-up, poeders, concealers, blush: €10
♥ Rimmel 60 seconds nagellak €2 korting
♥ Bourjois nagellak €2 korting
♥ Essie nagellak €2 korting
♥ Etos lippenstift 25% korting
♥ Bourjois oogschaduw €3 korting
♥ Trind nagelverzorging 1+1 gratis

Trekpleister
Rimmel Mascara Scandal Eyes €9,99 i.p.v €11,99
♥ Max Factor mascara €5 korting

Kruidvat
AndrĂ©lon Styling, 2 producten voor €5
♥ Bij aankoop van een Rimmel Mascara Scandal Eyes (€11,99) een gratis eyeliner t.w.v €8,99 (op=op)
♥ Alle Maybelline  producten €10
♥ Alles voor je nagels 1+1 gratis (keuze uit nagellak, nagellak remover, kunstnagels, vijlen of nagelverzorging, alle combinaties mogelijk. Er wordt 50% korting over de totaalprijs berekend)
♥ Impulss glitter topping 2 stuks €4,99
♥ Katy Perry nepwinpers 1+1 gratis

DA
Nail Rock Designer Nail Wraps (dat van Katy Perry, Rihanna en Beyonce), zie foto hieronder, nu voor €6,99, dus 2 euro korting
♥ 20% korting op DA kunstnagels en nepwimpers
♥ Rimmel nagellak 1+1 gratis
♥ Pupa Luxury Nail Kit Special Edition €14,99 i.p.v €18,75






 Ik hoop dat jullie nu helemaal budget deze week doorkomen, met al die leuke kortingen. Veel nagellak ook! Helaas mag ik die niet kopen i.v.m de challenge, maar ik ga nog met m'n moeder naar het dorp, dus dat wordt de puppy eyes en mama je bent echt lief tactiek.

Liefs Janniek

5 opmerkingen:

  1. Wat een handig artikel! Dankjewel.

    Leuke blog, ik volg je via GFC. Zou je hetzelfde willen doen? :)

    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha leuk bedacht dit concept! Mooie blog, ik volg jullie XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt een handig artikel.. ik blijf je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen