zondag 22 april 2012

Challenge Janniek | Mijn week in nagellak #2

Jeeej, er is weer een week voorbij, dus heb ik weer heel wat nagellak op mijn nagels gehad, en die ga ik voor jullie langs :) was die foto maar genomen op mijn kamer, maar zoveel nagellak heb ik niet. :(



Merkloze nagellak gekregen van een lief vriendinnetje van me, ik heb de top coats van Catrice gebruikt voor een minder wittig effect. And i love it. Ik weet niet, meestal hou ik niet zo van wit, maar dit vond ik voor het eerst écht mooi.



Maybelline 605, mooie kleur maar ben d'r niet weg van..  Droogt bij mij niet heel snel en heeft niet een heeeel fijn kwastje :(



Miss Sporty lakje die na één laagje al dekt zoals op de foto :) De kleur is volgens mij BlueBerry, en kost 2 euries.












Alweer een Miss Sporty lakje, mooie kleur al was hij in het echt roze ipv oranje op de foto..  Fijn kwastje, droogt snel en goedkoop, ik zeg doen!














Dit is een best speciaal lakje voor mij, want dit was de eerste Sinterklaas nagellak, dus dat was het eerste lakje dat ik kreeg (van Sinterklaas) en sindsdien weet iedereen precies wat ik wil hebben voor wanneer ik iets zou moeten krijgen. Mooie lak, dit is nog het oude Catrice design, jaja, een gouwe ouwe. Hij lakt nog heel fijn en is helemaal niet stroperig, dat viel me erg mee. Helaas niet meer te verkrijgen in de winkels..


















ja hoor weer een witte, ik ben fan! 
Dit is de 05 Frosted Champaign van de Essence Crystalliced LE Collectie , daar hebben we ook al een artikel over geschreven en we waren enthousiast over de producten. Toch op de een of andere manier ben ik de lakjes over het hoofd gaan zien ( ik heb natuurlijk on-ge-lo-fe-lijk overzichtelijk staan, not) dus heb ik nu pas voor de 2de keer dit lakje gebruikt, en nu vind ik het fijner dan toen ik het artikel schreef :)  Creamy wit met goudgele shimmer er in, love it! Dekt en droogt niet zo goed, maar hij droogt wel snel doormiddel van de Essence Express Dry Drops gelukkig.

Dit waren alle lakjes:



Nou dames (en heren) dit was mijn week in nagels.. Een beetje herhaling van mijn challenge maar oke. Ik kan natuurlijk geen 3 a4tjes vol schrijven over één lakje, right?


& Hoe was jou week met nagellak ;)

PS; DOE JE AL MEE MET DE WINACTIE (RIMMEL + CATRICE PAKKET OF IL SAPONE ZEEP)? 

1 opmerking: