donderdag 19 april 2012

Bourjois vernieuwd; Vernis 1 second!


Bourjois! Je t'aime, ik koop echt al lange tijd de producten van Bourjois en ben nog steeds hartstikke tevreden! Nu gaan ze de Vernis 1 second lakjes vernieuwen, benieuwd hoe en wat? Kijk snel verder.


Bourjois bestaat al sinds 1863 en is steeds meer gegroeid! Ongelovelijk dat het nu nog steeds groter en beter word allemaal. Maargoed nu over op de lakjes. ;)

Een nieuwe formule die het resultaat geeft van een perfecte manicure.

'' Het geheim van dit onconventionele resultaat? Een nieuwe geltextuur die gepaard gaat met een panoramisch, uiterst nauwkeurig te doseren kwastje, dat uitlopen tegengaat. ''

Het eerste wat mij opvalt is geltextuur, ik vraag me af; is dit wel zo handig? Mijn ervaring met de gel lakjes is dat het niet snel droogd en dat het na 100 jaar nog steeds niet hard is.

Dan het kwastje ''panoramisch'' oké. Prima maar dit is echt niet een grote verandering vindt ik zelf. Waar vind je nou niet mooie brede kwastjes!? Nou moet ik zeggen als ik naar de foto kijk; het is wel een kortje kwastje en breed dus opzich lijkt het me super precies werken.




''1nagel = 1laag = 1seconde = 0 fouten'' Is wat ze beloven, dat van die nagel klopt in ieder geval, maar 1 laag dekt meestal niet met lichte kleuren en 1seconde droog is wel erg snel.

''Eén enkele laag en de gehele nagel is perfect gelakt, volkomen foutloos!'' Ohhh! het staat dus nergens letterlijk dat het met 1 laag moet dekken, nouja had gekunt!?

En dan nu de kleurtjes;

Trendy Nude Zowel tijdloos als trendy, sublimeren deze 3 ultrachique tinten je handen met een volledig natuurlijke elegantie

n°02 Rose délicat op een witte, heldere basis werden ondeugende accenten aangebracht.
n°04 Taupe classy een uitzonderlijk mooi grijs, opgefleurd met bruine accenten, voor een heel elegant eindresultaat.





n°05 Corail féérique zacht en poëtisch met roze accenten, bestrooid met gouden microdeeltjes voor een levendige glans.

 

Soft Poetry
De 5 meest zachte en heerlijke tinten uit de lijn!

 

 

n°06 Rose cupcake verrukkelijk, dankzij melkachtige en zoete accenten

n°07 Fuchsia bucolique een enigszins blauwachtig roze en ultra gevernist, voor een maximaal effect

n°08 Bleu water een pure en zachte, pastelblauwe lak, voor een heel moderne look

n°09 Lavande esquisse een zachte lavendeltint, voor een poëtische lak
 n°13 Figue chic een paars dat gemakkelijk te dragen is dankzij de grijze tinten, voor de "echte stadsvrouw".

 Styl’in Red
Een eerbetoon aan de meest vrouwelijke en meest karakteristieke onder de nagellakkleuren: rood! Bourjois moderniseert deze klassieker met de herziening van 3 “tijdloze roodtinten”.

n°10 Rouge poppy ultrahelder met een vleugje geel, voor het effect als een gelakte klaproos die alle looks opfleurt.

n°11 Rouge in style een licht blauwachtig gelakt vermiljoen zonder parelmoer, voor een extra dosis chique.

n°12 Rouge velvet intenser, met granaatappelaccenten, zo fataal!



 Nail Fiction1 trendy, luchtige tint die inspeelt op de optische illusie van parels met veel fanfare…

 n°14 Rainbow apparition een transparante lak, verrijkt met pailletten die het gehele kleurenspectrum bestrijken. Op zichzelf staand te gebruiken of om een andere tint mee te intensiveren. Deze lak staat garant voor intens plezier!
De lakjes zijn verkrijgbaar vanaf Mei 2012 voor €8,50.


Ik vind de kleuren echt prachtig! Ik denk dat ik n°05 Corail féérique , n°14 Rainbow apparition  &   n°09 Lavande esquisse sowieso ga uitproberen!

x

Ps: Houd de site in de gaten voor de datum van kortingen voor deze lakjes!

2 opmerkingen:

  1. Ik ga zeker geld achterhouden ( of ff wachten tot die kortinge )

    leuk!

    x

    BeantwoordenVerwijderen