dinsdag 27 maart 2012

Van der Hoog Sensational sea algae



Zoals jullie hier kunnen lezen is vorige week m'n dr. Van der Hoog pakketje binnengekomen met allemaal lekkere maskertjes en een nachtcrème.


Ik heb nu het poeder masker Sensational sea algae getest en ben er gelijk minder enthousiast over dan wat ik gewent ben bij de andere maskers. Dit is voor een deel persoonlijk maar ook kwalitatief gezien.

Ik pakte m´n gereedschap ( Dit vind ik persoonlijk al een nadeel ) en begon;

Benodigheden:
Waterkoker een bakje en een lepel om te roeren.


In de vrolijke verpakking zit, op het eerste oog weinig, poeder. Ondertussen zette ik mijn waterkokertje aan en paktje een lepel om het water af te meten en om te roeren.


Op de verpakking staat dat één lepel genoeg is, hierboven is het resultaat na één lepel water : het klontert en er is nog best veel poeder.


Maar 't is goed gekomen na zelf beetje bij beetje water toe te voegen werd het een goeie massa en kon ik beginnen met smeren. Ik vond het aan het begin super fijn vooral omdat het nog warm was. Later kreeg ik meer het gevoel alsof ik een face-lift onderging, maar dat heb je natuurlijk meestal met maskers die hard worden. Na ongeveer 17 min. ( op de verpakking staat 15-20min. )  heb ik het masker eraf gehaalt. Dit ging beter dan verwacht, geen harde stukjes, maar het voelde wel echt als een bevrijding. Een voordeel vind ik wel dat je gezicht na het masker niet vuur rood word, dus je kan eigenlijk gelijk de deur uit. ( ik wist niet of het nu een plus punt was of omdat het masker dus gewoon niks had gedaan )

Even tussendoor:

Altijd als ik een maskertje heb gehad doe ik mijn dr Van der Hoog Clear Skin day&night control op mijn gezicht. Ik vind dit een super fijne crème en gebruik het dan ook elke ochtend en 's avonds na het afhalen van m'n make-up. ( deze kost €9,49 voor 50ml  bekijk hier de hele Clear Skin collectie )

De volgende dag zag ik eigenlijk geen verandering en de dag erna ook niet. Je zal misschien wel denken dat je nooit ziet na 24u maar dit heb ik meestal wel met dit dr Van der Hoog masker wat ik al een hele lang tijd gebruik en nog steeds blijf kopen! Dit is wel een crème masker wat ik na deze test nog steeds fijn vind / het fijnste vind.

Dit masker zal zeker hydraterend zijn wat ook word belooft, maar zuiverend zou je toch wel na een paar dagen moeten zien en dat is niet het geval. Het masker kost in de winkel netzoals de crème maskers €2,19

Ik blijf tot nu toe gewoon nog bij m'n dr. Van der Hoog refreshing raspberry masker! ;)

Binnenkort: dr Van der Hoog Madly Mango Melon & Funny Figs crèmemaskers en Natural Intensive nachtcrème.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen