zaterdag 31 maart 2012

Van Der Hoog Madly Mango Melon






















Zoals belooft is hier de 2de review van een dr Van Der Hoog masker. Vandaag laat ik jullie weten wat ik van het Van der hoog Madly Mango Melon gelmasker vind.












Zoals je kunt lezen is het een masker dat zorgt voor een frisse, fruitige en zomerse uitstraling. Het gelmasker zorgt voor een vochtregulerende en verzachtende werking.  Ben je ook zo benieuwd of het deze mooie waarden waar maakt?

Zoals je kunt zien op de foto's; niet echt verschil. Maar ik voel wel degelijk dat mijn huid lekker zacht is, dus dat is wel fijn. Het masker ruikt lekker, echt zomers. Het brengt alleen niet zo makkelijk aan, het is namelijk een gel masker, en als dat 'warm' wordt, dus door je lichaamswarmte, wordt het een beetje vloeibaar. Ik kon de gel niet eerst in mijn handen doen en dan beetje bij beetje aanbrengen, dat was wel lastig. Daarom hou ik ook niet zo veel van gel maskers. Heb liever creamy maskers of zelfs kleimaskers.

Zou ik het vaker kopen? Nee, maar volgens mij omdat ik dit niet echt nodig heb voor mijn huid, maar misschien is het voor jou wel een heel fijn masker!

Kijk, hier is een artikel die iemand schreef die het masker helemaal geweldig vind. (Dit artikel is wel geschreven en getest met de oude lay-out van het maskers, dus niet dat je denkt van; huh dat is de verkeerde link' ofzo ;))

x Janniek

Heb jij ervaring met dit masker? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen