donderdag 8 maart 2012

TEST UPDATE: Resultaat Herôme Nagelverharder Extra Sterk

Ik zeg altijd maar zo; beter laat dan nooit. Ik zou  al een paar weken het resultaat posten van mijn Herôme test, en die is er nu eindelijk:
Een maand geleden heb ik een bericht gepost dat ik jullie op de hoogte zou houden over hoe het resultaat zou zou van de Herôme Nagelverharder Extra Sterk.

Dit was toen ik begon: het begin
Dit waren de resultaten nadat ik de verharder een week heb gebruikt: week 1
Dit is het resultaat nadat ik een kuur heb gedaan van 2 weken, en daarna de Herôme nagelverharder heb gebruikt als basecoat:
Dit is dus het resultaat, m'n nagels zien er zeker beter uit, maar ik ben nog lang niet tevreden, dus ik ga vrolijk opzoek naar een product waardoor mijn nagels niet meer afbladeren. M'n nagels zijn wel heel stevig geworden door de verharder, zoals beloofd door Herôme. Ook was er beloofd dat dit zou helpen tegen het bladeren van je nagels, maar dat heeft voor mij niet echt geholpen.


Ik hoop dat jullie wat aan deze test hebben gehad! 
x

1 opmerking:

  1. Ik vond deze test heel erg leuk om te volgen! Je ziet ook heel mooi het verschil met de eerst keer.
    Ik zal dit artikel vermelden in mijn Articles of the week!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen