maandag 26 maart 2012

Ons leventje: FOTO'S

Hay allemaal! Wat een heeerlijk weertje zeg :)   Ik had even zin om mijn afgelopen weken te laten zien in een blogpost, met alleen maar foto's. Watch out! Heel veel nagellak foto's :$


Ik heb deze week toetsweek, da's natuurlijk nooit leuk, maar met dit heerlijke weertje is het niet heel erg om te leren :) 


De zomer komt er aan (het is net een week lente, maar toch), dus smeer ik weer heel veel vrolijke kleurtjes op mijn nagels!














Tsja, dit is een soort experiment van me geweest. Op zich niet heel erg lelijk, maar even wennen ;) Ik denk dat ik volgende keer met andere kleuren ga proberen (zwart/wit), en dat laat ik jullie natuurlijk zien!


 Lekker ontbijten in het zonnetje, love it!
Arla Aardbeien kwartyoghurt, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. 
 Lijstje gemaakt wat ik dit jaar allemaal al uitgegeven heb, bonnetjes zoeken!

 Werkoverleg met Daisy, nee joke! Gezellig met m'n soulmate kletsen met een heerlijke (ijs)koffie d'r bij <3

 I'm totally into the lijstjes. Dit is een lijstje met ideetjes voor artikelen voor het blog.



 Weer een 's zomers kleurtje :)


Yessssss, kreeg ik een Whatsappje van Daisy dat het dr Van Der Hoog pakketje binnen was gekomen, er zaten hele fijne producten in, en die worden binnenkort nog uitvoerig getest natuurlijk.









































Dit was het weer voor deze keer. 

Als er positieve feedback komt op dit artikel, zal zoiets al dit zeker vaker komen!
Laat het ons weten :)

x Janniek

3 opmerkingen:

  1. Ohh ja dit soort posts heb ik ook altijd op mn blog...erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die blauwe nagellak van loréal is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen