donderdag 29 maart 2012

L'oreal Color Riche 613 Blue Reef
























Eindelijk weer eens een nagellak blogpost :)  Ik heb een nieuw kleurtje, waar ik helemaal in love mee ben. Namelijk de L'oreal Color Riche 613 Blue Reef, een prachtig koraal blauwe kleur die ik niet vaker heb gezien, klik verder want dan kun je lezen wat ik van dit lakje vind.
Zo is het lakje als het is gelakt (domme zin ;p), I love it! Maar ik zelf heb een nadeel ondervonden aan dit nagellakje, dat is namelijk dat hij heel erg snel, bij mij dan, chipt. Jammer, maar mij maakt het niet zo heel erg veel uit, aangezien ik bijna elke dag een andere kleur op mijn nagels heb.  Oja wat ik heel fijn vind aan de L'oreal lakjes is het kwastje, net als bij Rimmel, is die precies goed afgesneden zodat je heel erg netjes kan werken (is ook wel te zien op de foto). Toch zal ik niet snel een L'oreal lakje opnieuw kopen want ik vind 7 euro voor 5 ml wel een beetje prijzig voor een drogist merk, maar oke. 


De L'oreal Color Riche nagellak is te koop bij eigenlijk alle drogisten, voor €6,99 per stuk

x Janniek

PS: zouden jullie het leuk vinden als ik mijn nagellak stash aan jullie laat zien door artikel/filmpje?

1 opmerking:

  1. Hey,
    je hebt echt een leuke blog! Ik kwam erop via girlscene. Ik heb ook een blog, samen met een vriendin; http://springvibes.wordpress.com/.
    Leuk artikel !
    x Ella

    BeantwoordenVerwijderen