donderdag 8 maart 2012

GETEST: Odina Oogreinigingsolie


Daisy en ik praten echt vaak over make-up en nagellak enzo. Op een gegeven moment kwam er een keer aan bod hoe we onze oog make-up eraf halen. Ik zei doodleuk dat ik reinigingsmelk gebruikte om mijn ogen schoon te maken. Daisy keek me raar aan van: Tha Faque. Dat betekend dus: 'Are you crazy?' Daisy zei dus tegen mij dat je veeeeeel beter reinigingsolie kan gebruiken. Ok. Daisy is de baas dus ik liep laatst in de Action en zag die olie staan. Ik ging natuurlijk voor BudgetBudget+ , omdat ik nog geen ervaring met dit soort product had. En als het bevalt volgende keer misschien een duurdere olie. Ik heb de BudgetBudget+ reinigingsolie getest voor jullie!
De verpakking ziet er niet heel goedkoop uit maar ook niet luxe. De olie zit in een plastic flesje en is handig in gebruik. 





































Jammer dat er parfum in zit, dat is helemaal niet nodig in een reinigingsolie. 




































Yay! Even m'n handen onder kliederen met make-up hihi. 


Zoals je kunt zien is al de make-up eraf, zelfs de waterproof mascara. En ik heb niet eens superveel gebruikt :)




Dit product is echt een aanrader. Niet omdat het zooooo geweldig is of omdat de make-up eraf gaat. Het is een aanrader omdat het ook nog zo goedkoop is en geweldig en de make-up gaat eraf. 

Te koop bij de Action voor..
I don't know.
Mama betaalde. 

Maar het zal echt niet duurder zijn dan €1,50, en dat voor 150 ml.

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten