donderdag 8 maart 2012

Essence ''Fruity''

Jaa het is weer zo ver hoor! Ik kreeg een mailtje van Essence dat er weer een nieuwe trend collectie in de winkels gaat liggen vanaf half april tot mei. Als je verder klikt geef ik je vast een voorproefje van de collectie en kan je vast een verlanglijstje maken.  


Essence Fruity topcoats
 Het eerste waar ik het over ga hebben zijn de topcoats uit de Fruity collectie. De ene is een scented top coat. What else 01 smells like strawberry.. Hij ruikt naar aardbeien, dus je hebt niet die vieze geur van nagellak. Ik ben erg benieuwd naar dit product, omdat ik echt wil weten hoe de geur van de nagellak is.. Ik ben bang een beetje chemisch, maar dat zullen we je nog laten weten!
Er zit nog een topcoat in de collectie, en dat is een topcoat zoals we gewend  zijn, het is namelijk een basic sealing topcoat. Het zorgt ervoor dat je nagellak langer blijft zitten. De 01 stay fruity is speciaal voor nailart, maar ik weet haast zeker dat de topcoat ook gewoon werkt bij 'normale' nagellak.  De topcoats zullen te koop zijn voor €1,99.



Essence fruity nailpolish
Dit is wat Essence er over schrijft:  '' Gezocht: fruitige kleuren! Zo kleurrijk en sprankelend als de lente – deze vijf goedgehumeurde nagellakken kondigen het begin van de lente aan! Een absolute must–have voor de fruitige voorjaarslook. Verkrijgbaar in 01 banana joe, 02 peach beauty, 03 very cherry, 04 one kiwi a day… en 05 mashed berries. ''  Ik heb er geen andere woorden voor.  Wel vind ik de structuur, voor zover ik het kan zien, heel apart, dus ik ben heel erg benieuwd. De lakjes gaan €1,79 kosten. 

    



Essence fruity nails
Dit product is voor de nailart freak. Het zijn plaatjes van fruit die je op je nagels kan plakken. Ik vind het niet echt super, maar het past wel perfect bij deze collectie. En het is zeker leuk om een te proberen en het is natuurlijk lekker zomers! Verkrijgbaar in 01 fruit punch to go voor €1,99


Essence fruity lipbalm
In de collectie zitten ook 2 lipbalsems: 01 peach beauty en 02 very cherry.  Ik ga er sowieso een kopen, ik denk de perzik variant. Want een lipbalsem kan nooit kwaad! Ze ruiken  en smaken dus naar perzik en cherry en ik ben nu al helemaal enthousiast over deze producten, die €1,99 gaan kosten.















Essence fruity eyeshadow sorbet
Sorbet voor je oogleden! Eyeshadow sorbet heeft een fijne mousse textuur in prachtige, frisse lentetinten. De oogschaduw is volgens Essence gemakkelijk aan te brengen en belooft prachtige momenten… Verkrijgbaar in 01 peach beauty, 02 banana joe en 03 one kiwi a day… De oogschaduws gaan €2,79 kosten.



                       





Essence  fruity  blush sorbet
Een frisse boost voor een prachtige finish: de blush met sorbettextuur en intense, roze-rode kleur is een perfecte aanvulling op de fruitige lentelook. De lichte en luchtige formule is met de vingertoppen gemakkelijk aan te brengen op de wangen. Verkrijgbaar in 01 smoothie operator. Verkrijgbaar voor €2,79

1 opmerking: