woensdag 7 maart 2012

Bourjois 39 Jaune Trendy

Eindelijk heb ik m'n mosterd/geel kleurtje gevonden. Ik was 'm al vaker tegengekomen van verschillende merken alleen had dan niet het geld ervoor, of een andere stomme reden. Ook had ik al aan mijn moeder gevraagd als ze de kleur zag hem dan mee te nemen, en ja hoor, ze had hem gevonden! Ze was in het dorp dus ik ging er zelf ook maar even heen om te kijken of ze wel de goede had. De kleur was goed en de prijs was goed ( 25% korting )
Ik vind de nagellak zelf opzich fijn, dekt goed, en glimt mooi alleen is ie een beetje dun. Je hebt ongeveer 2 lagen nodig. De kleur is van de So Laque  collectie ( Ultra Shine ) en kost zonder korting €8,50.


v.l.n.r: 40.Violet Couture - 42.Orange Creation - 43.Magenta Show - 38.Lime Catwalk - 44.Bleu Model - 41.Rouge Fashionista - 39.Jaune Trendy.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten