maandag 20 februari 2012

TEST UPDATE: Herôme Nagelverharder Extra Sterk

Anderhalve week geleden heb ik de Herôme nagelverharder gekocht, omdat ik alleen maar  positieve reviews heb gelezen over dit product. Ik besloot het dus te kopen en ik ben het nu aan het testen voor jullie. Ik laat jullie in dit artikel het resultaat zien van de eerste week.






Dit was voordat ik begon met de kuur; heel lelijk.  In dit artikel heb ik er wat uitgebreider over geschreven:  TEST: Nagelverharder Extra Sterk


Na een week: M'n nagels zijn echt veel gegroeid, want in heb ze deze week een keer gevijld om een klein stukje gebladerde nagel weg te halen.. Dus opzich wel een goed resultaat. Ik had stiekem wel gehoopt dat het bladeren al gestopt zou zijn maar helaas. Ik heb de nagelverharder nu ook op en zaterdag zit de kuur er op. Ik laat jullie dan volgende week het eindresultaat zien. 
Jullie zullen dan zien dat m'n nagels veel mooier zijn, echt veeeeel mooier. En dat komt helaas niet door de nagelverharder maar door...
Dat is nog een verassing! Ik ga daar komende week een artikel aan weiden. 

Volgende week dus het eindresultaat..
En heb je al een idee was ik gedaan heb met mijn nagels zodat dat ze er weer mooi uit zien? 

2 opmerkingen:

  1. Wat handig! Ik heb van mezelf al hele sterke nagels zegmaar, maar handig voor mensen die dit niet hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zelf de 'strong' versie, bij mij helpt het zeker! Hoe langer je er mee doorgaat het sterker je nagels worden!

    x Savan
    savansavan.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen