maandag 13 februari 2012

TEST: Herôme Nagelverharder Extra Sterk

Mooie verzorgde handen willen we natuurlijk allemaal wel. En verzorgde handen beginnen met verzorgde nagels. Je kunt wel hele mooie fake nails hebben, maar zelf mooie natuurlijke nagels hebben blijft het mooist. Het belangrijkste van mooie nagels zijn stevige nagels. Bekende producten die je helpen sterke nagels te krijgen zijn de Herôme nagelverharders, en de Extra Sterk variant heb ik getest!




De verharder zit in een opvallend doosje en er staat duidelijk op waar de verharder goed voor is. Heel handig en duidelijk dus. Het flesje vind ik echt geweldig. Aparte vorm en de dop is een bokkepootje! Echt heel erg handig als je onderweg bent en je wilt voor het lakken nog even je nagelriemen opduwen.




Dit zijn mijn nagels voor dat ik de verharder gebruikt heb.. lelijk. Ze bladeren af en zien en verkleurd uit. Ik heb echt heel veel goede reacties gehoord over de Herôme verharder en ik wilde die dus ook wel een keer proberen. Ik heb een flesje gekocht en ben nu bezig met een kuur van 2 weken. 


Echt verschrikkelijk hoe mijn nagels eruit zien... ik hoop echt dat de nagelverharder werkt. Ik heb dus de kuur gedaan en het is de bedoeling dat je dit 2 weken volhoud:
dag 1: laagje lak
dag 2: 2de laagje lak
dag 3: lak eraf halen en opnieuw deze stappen uitvoeren

Na 2 weken de kuur te hebben gedaan kan je de lak gebruiken als base coat, 2 à 3 keer per week.



Op de laatste 2 foto's heb ik de lak op, en het is niet alleen goed voor je nagels, maar het ziet er ook nog mooi uit, een hele mooie glans :)

De komende weken zal ik jullie op de hoogte stellen over hoe mijn nagels er uit gaan zien.
De nagellak is trouwens te koop voor €12,50 (duuuur!)  en te verkrijgen bij de meeste drogisterijen.

Heb jij ervaring de Herôme nagelverharder (extra sterk) ? 

1 opmerking:

  1. Wel duur, maar misschien ook wel de moeite waard! Ik ben benieuwd

    Liefs Jet

    BeantwoordenVerwijderen