vrijdag 24 februari 2012

shoppen @ Amsterdam


Shoppen is top. Amsterdam is top. Gezellig met vriendinnen is top. Dat allemaal samen is helemaal top! 
's Morgens gingen Daisy, Anne-wil en ik met de trein vanaf Almere naar Amsterdam Centraal. Die avond daarvoor hadden we gelogeerd, dus dat was ook al harstikke gezellig. Ook handig want dan hoefde we 's morgens niet meer te verzamelen en konden we met z'n alleen vanaf één huis naar Almere Station. Toen we daar aankwamen even gezocht naar de trein. Toen we eenmaal in de trein zaten waren we binnen 30 minuutjes in Amsterdam. 

Kwartiertje lopen naar het centrum, en we konden beginnen met shoppen :) We liepen echt een geweldige schoenenwinkel binnen, helaas weet ik de naam niet meer, maar ik heb wel een paar foto's van de schoenen, echt super!






Echt super leuke schoenen, en je kunt wel zien dat de colourblock trend nog lang niet voorbij is. 
Dat kon je ook zien in de Invitio, want daar kwamen we dit paar schoenen tegen:







Natuurlijk konden we de Coffee Company niet overslaan. 














Na de heerlijke ijskoffie zijn we weer verder gegaan, en we kwamen een paar winkels later in de H&M terecht.. Super leuke accessoires dit jaar, kijk maar mee!

 Echt vet. Een apenring.



 Echt leuke armband met twee kussende wolven/honden, schattig.


Huge ring, leuk met die contrasterende rode nagellak.


Nadat we de H&M hadden geplunderd liepen we de Kalverstraat weer in en er was paniek. Er kwamen politie paarden aan, politie auto's, politie motors en zelf, ja echt, politieagenten op de fiets. Blijkbaar was er in de Nike winkel iets gestolen en voordat de daders de winkels uit wilde lopen hadden de verkopers het al door, dus werden ze al 'opgepakt' door de security. 


































Na dit amusement gingen we gewoon vrolijk verder met shoppen. We gingen naar de Sabon, wat een geweldige winkel! Je wordt altijd vriendelijk geholpen en soms mag je de producten ook testen, helaas mocht ik deze keer niet, maar was Anne-wil de gelukkige.







In de Zara was er sale, dus daar moesten we ook maar heen. Daar zagen we een heleboel leuke dingetjes hangen. Ik heb er een paar foto's van gemaakt:



We kregen wel honger van al dat lopen door al die winkels, dus we gingen naar de McDonalds. Daisy en ik deden gezond en bestelde een heerlijke Caesar Salade die we samen opaten.. die salade is echt supergroot!

Hahaha, toen ik net de foto's op de computer zette, zag ik deze foto met die man; wtf. Zie hem kijken ;p

Rond een uur of 5 gingen we naar de Bijenkorf, wat een prachtige winkel. Superstrak en luxe. Ik hou d'r van!  En ze hebben ook altijd van die mooie etalages, watch this!




























Het was een topdag, en zeker voor herhaling vatbaar!
x

1 opmerking:

  1. Mooie foto's! Ik ben woensdag in Amsterdam geweest en het was echt superleuk en gezellig!

    Ps, doe je al mee aan mijn winactie?

    BeantwoordenVerwijderen