woensdag 29 februari 2012

Primark @ Hoofddorp


Afgelopen zaterdag ben ik naar de Primark in Hoofddorp geweest. Ik had er super veel zin in en had grote verwachtingen van de winkel.


Na ongeveer een uurtje rijden vanuit Zeewolde aangekomen in Hoofddorp zijn we eerst wat gaan drinken bij Koffie&Zo.

Na een lekkere capuccino en warme chocomelk zijn we dan eindelijk naar de primark gegaan.

Bij binnenkomst was er de mogelijk heid een ''huge'' tas te pakken voor de bij elkaar gesprokkelde kleren, en dat deed ik dan ook. ( met de instelling de tas helemaal vol te proppen ) Met bloed, zweet en veel geduw kwam ik aan bij de broeken. Het eerste wat me opviel waren de maten, gelukkig was ik er wel een beetje mee bekend maar het was toch behoorlijk zoeken. Na de broeken ben ik verder gelopen en kwam eigenlijk van alles door elkaar tegen, tassen, riemen, vestjes, jassen, bodywarmers, enz. Dit is echt totaal niks voor mij, ik wil het het liefst zo duidelijk mogelijk, lekker de shirts bij de shirts, jassen bij de jassen, broeken bij de broeken.

Na een tijdje had ik al wat dingetjes gevonden en ging passen. Ik dacht de perfecte broek te hebben gevonden voor €11,- maar dat bleek niet zo te zijn..... hij ging helaas niet verder dan m'n kuit. Ook alle shirtjes zaten voor geen meter en de kwaliteit was ook niet opperbest.... Toen ik chagrijnig de winkel weer in ging naar de schoenenafdeling dacht ik misschien daar nog wel te slagen. Ze hadden vanuit de verte gezien leuke kleurtjes en al sandaaltjes in de rekken hangen. Helaas toen ik dichterbij kwam bleek het allemaal 13cm hakken te zijn die ze zegmaar in een bepaalde buurt van Amsterdam heel mooi vinden.... Ik had dan wel 1 paar mooie gezien, maar wanneer doe ik die dingen nou aan?! Naar school.. nee, even snel naar het dorp... nee, in huis.. misschien, met grasmaaien, ABSOLUUT! Nou dat is natuurlijk niet de moeite waard vond ik en heb ze gelaten voor wat het was. Er was ook ruime keuze in sandaaltjes ( ja, nu al! ) en allemaal rond de €10/15,-  Allemaal in de leukste kleuren en versiersels, hier zou ik zeker voor terug komen!


Uiteindelijk bij de sieraden / tassen leek het wel of ze polonaise aan het doen waren, echt niet normaal. Maar na m'n leven te hebben gewaagd om toch nog een glimp op te vangen van de spulletjes, kan ik nu vertellen dat ik dat het leukste gedeelte vind van de hele winkel. Leuke haarbanden met verschillende designs, sjaaltjes en leuke hoedjes, oorbellen, kettingen, de meest leuke horloges en als topping op de muffin...... super slechte kwaliteit tassen. :)

Al met al een super leuke Uitdaging....
Maar ik raad je aan om heeeeel vroeg te gaan als de polonaise meiden nog in coma liggen van de vorige feestdag, en misschien nog wel even te wachten om iedereen te laten wennen dat er Primark in Hoofddorp zit want nu komen mensen uit heel t land om de NIEUWE primark te bewonderen. Ik gok na een maand dat iedereen wel gewent is aan de nieuwe ''feesttent'' en zal het een stuk rustiger zijn.

Heb jij al ervaring met de Primark?

x
D.

4 opmerkingen:

  1. Ik ben ooit een keer in R'dam geweest met mijn moeder, maar toen waren we er ook gelijk toen die open ging, dus toen viel de drukte nog wel enigszins mee. Een vriendin stelde toevallig gister voor om eens naar die in Hoofddorp te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh het leed dat Primark heet :) Ik weet niet hoe het komt dat ik er naartoe blijf gaan?! Het is inderdaad niet waanzinnig goede kwaliteit, gekke pasvormen en uren wachten op een paskamer. Geef mij dan toch maar de H&M! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga morgen naar de Primark. Inderdaad altijd zo superdruk en ook zo rommelig en balen dat je maar 1x mag passen, maar ik heb het er zeker voor over! (:

    x Savan
    savansavan.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Komt er een nieuwe Primark in Amsterdam? http://xwd.nl/primark-hoofddorp

    BeantwoordenVerwijderen