donderdag 23 februari 2012

GETEST: Nivea handcreme/lotion

Je kent Nivea vast wel, van de verzorgende producten voor je huid. Het is een heel erg fijn merk en sinds kort ben ik helemaal verkocht. De handcrèmes en lotions zijn echt superfijn, en dat wil ik graag met jullie delen. 

Ik fiets heel vaak in de kou, en daar krijg je natuurlijk hele droge handen van. M'n handen voelde schraal aan en zagen er niet mooi verzorgd uit. En als iets je visite kaartje is, zijn het je handen wel. Ik besloot dus even langs het Kruidvat te gaan om een handcrème te kopen. Ik kocht de Nivea Handlotion Express Hydration. 

Deze lotion is de nieuwste aanwinst in de Nivea handverzorgings collectie. Het grootste voordeel aan deze lotion is dat het heel erg snel intrekt. Geen plakkerige handjes dus! Dit is dus zo'n product dat je in je tas stopt en snel tussendoor gebruikt. Heel erg fijn. De lotion is verrijkt met zeemineralen. Ook zorgt het unieke ingrediënt Hydra IQ ervoor dat het huideigen hydratatieproces wordt gestimuleerd voor een langdurige hydratatie. Ik heb de tweede tube ondertussen al aangeschaft. Een echte aanrader!  

Behalve handlotions zijn er ook handcrèmes is het assortiment van Nivea. Ik moet zeggen dat ik niet hele extreem droge handen heb, dus deze heb ik niet heel erg goed kunnen testen tot nu toe. Toch kan ik wel een verslagje geven van mijn ervaring, en wat er op de Nivea site staat :  Deze crème zorgt ervoor dat je handen niet uitdrogen. En als je al droge handen hebt, zorgt dit product ervoor dat je handen gevoed worden en er weer mooi uitzien. De crème trekt een stuk minder snel in dan de Express Hydration. Dat is een nadeel, omdat ik dus weet dat er ook een product is die sneller intrekt. Toch is het een fijne crème want het zorgt er echt voor dat je handen verzorgd worden. Dit komt door de vitamine E en de avocado olie die je handen verzachten en verzorgen.
Dit is zo'n crème die je moet opdoen tijdens het tv kijken, zodat het lekker lang kan intrekken, en je niks hoeft te doen. Dan heb je geen last van je nog plakkerige handen.



































Er is ook een anti-age variant van de handcreme. Deze crème heb ik zelf niet getest, maar m'n moeder. Ik ben nog niet oud genoeg om dit goed te testen, m'n moeder wel ;) (sorry mam). Mijn moeder zei dat ze het een fijn product vond. Het trekt snel in, dat vindt ze handig want dan kan ze snel weer verder met d'r dingetjes. Het ruikt ook lekker, net als alle andere producten van Nivea overigens. Deze crème gaat de zichtbare veroudering van de handen tegen, aldus de Nivea site. M'n moeder gebruikt dit product nog niet zo heel lang, dus of dat waar is weten we nog niet. Wel is het volgens mijn moeder dus een lekkere crème. Leuk cadeau dus voor je moeder/tante etc. 



Superfijne producten, ik kan er niks anders over zeggen. Top! 
Oja, de Nivea handproducten zijn te krijgen bij alle drogisterijen en de prijs is vanaf €3,99. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen