woensdag 29 februari 2012

BUYS: Sabon























Het zal je vast niet ontgaan zijn, en je hebt het ook al kunnen lezen in ons Shoppen @ Amsterdam artikel. I love Sabon. Een geweldig huidverzorgingsmerk dat je echt een keer moet hebben geprobeerd.


Ik heb zelf al een paar producten gehad van Sabon en het is me zeer goed bevallen. Toen we die producten kochten was ik met m'n mama, dus die had betaald :) Want ik moet zeggen; het is een duur merk.

We zijn naar Amsterdam geweest, en daar was natuurlijk ook een Sabon. En ik besloot een cadeau voor m'm mama te kopen omdat ik haar pot Butter Cream à €18,95 had laten vallen toen die nog goed vol zat. :$

Toen ik binnen was kon ik de verleiding gewoon niet weerstaan en heb ik zelf ook een pot gekocht..
Uiteindelijk heb ik de Butter Cream Sweet Summer en de Body Lotion Rose Tea  afgerekend. Duur, maar ik vind dat je jezelf wel een keer mag verwennen met heerlijke producten.




Ik het tasje wat ik bij de producten kreeg zat dit kaartje. Het product is dus 'Met liefde gemaakt voor jou...'
Dit geeft toch weer zo'n extra luxe gevoel bij je aankoop :)
That's what I love!

Ik heb dus een Body Lotion en een Butter Cream gekocht. Ik vind de verpakking ook zo leuk! En de winkel is ook helemaal geweldig. Een en al positiviteit dus hihi. 








De substantie van de Lotion en Butter Cream verschillen heel erg.. of course ;) De Lotion doet me een beetje denken aan kwark yoghurt (ja kan even niks anders bedenken) en de Butter Cream is echt een butter. Je kunt op de foto hierboven ook duidelijk verschil zien. 




Dit is de Body Lotion Rose Tea, en is voor alle huid soorten. De lotion is gemaakt op een creme basis en is voor dagelijks gebruik.  Na het gebruik van deze lotion voelt je huid heerlijk zacht, dat komt door de natuurlijke oliën die in de lotion verwerkt zijn. Ook bevat dit heerlijk naar rozen geurend product zonnefactor SPF. Zo ben je ook nog een beetje beschermd tegen de zon. Een aanrader dus!




De Butter Cream Sweet Summer heeft een hele dikke textuur en smeert heel erg fijn uit. Er zit sheabutter en cacao in, dat je huid optimaal hydrateren en herstellen. De sheabutter staat bekend om de genezende werking en verminderd littekens. Een dikke crème die snel in trekt in de huid gelukkig!  Dit product is geschikt voor een normale tot droge huid, dus mijn moeder en ik kunnen de crème allebei gebruiken. Ik heb een normale huid en m'n moeder een droge huid. Handig!  Ik heb zelf geen psoriasis of eczeem maar deze Butter Cream werkt daar wel tegen, het is niet leuk,maar wel een goed excuus om dit heerlijke product te kopen ;) 

De Butter Cream Sweet Summer kost €18,95 en de Body Lotion Rose Tea kost €17,95. 
Er zijn nog meer varianten; van potjes, flesjes en nog een hele boel andere geuren. Het is echt de moeite waard om een keer de Sabon binnen te stappen.. je hoeft niet eens wat te kopen. Zeg gewoon dat je er even 'over na denkt' if you know what I mean ;). 

Echt heerlijke producten die je fysiek kan kopen maar ook online. Ga voor nog meer producten en verdere info naar http://www.sabon.nl/.

Heb jij wel eens Sabon producten gebruikt?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen