zaterdag 7 januari 2012

Limited Edition 'Hidden World' by Catrice

Toen ik vanmiddag in het Kruidvat liep, zag ik meteen dat er iets veranderd was in het Catrice schap. En het was zeker een goede verandering! Er stonden allerlei producten van de nieuwe Limited Edition Hidden World by Catrice. Hele zachte mooie kleuren, waar ik een stukje over ga schrijven, zo mooi vind ik de nieuwe collectie.  Dus klik maar op 'Verder lezen'.


De collectie ziet er mooi uit, maar ik was nog niet zo zeker van hoe de kleuren (vooral de nagellak) zou uitvallen in het echt. Ik heb daarom nog niks gekocht, maar dat ga ik zeker doen na de research die ik uitgevoerd heb ;)





We beginnen met de Made To Stay Eyeshadow Soufflé.
Deze oogschaduw is verkrijgbaar voor €3,49. Niet duur voor zo'n oogschaduw. Ik vind het hele mooie kleuren, maar zelf zou ik nooit die roze kleur op m'n oogleden smeren. De textuur van de oogschaduw is heel erg creamy en luchtig. Zelf vind ik dit soort oogschaduw soorten niet lekker zitten, maar het is net wat je fijn vindt natuurlijk! Er zijn 3 kleuren verkrijgbaar (op volgorde) ;
01 Wood You Follow Me?
02 Yes, I Wood!
03 Rosy&Cosy



De lipgloss vind ik wel heel erg fijn, tenminste het voelde heel erg fijn op mijn hand. Ik ga denk zeker een glosje kopen als ik volgende week weer in het Kruidvat kom. Vooral de nude nr.01 vind ik heel erg mooi, maar die is wel donkerder dan lijkt op het plaatje hierboven. De lipgloss is niet alleen heel mooi, het verzorgd ook je lippen en geeft een mooie glans!  De lipgloss is te koop voor €3,79.
De 3 kleuren op volgorde;
01 Yes I Wood!
02 Walk On Air
03 Rosy&Cosy




Dit is de Blush Mousse,  een rooskleurige mousse.. Toen ik het potje open draaide schrok ik wel een beetje hoor. Het was echt fel roze, en had een beetje een clown gevoel ;)  Deze blush is te koop voor €3.79

Illuminating Base
Dit is de Illuminating Base. Dit product zorgt ervoor dat je een gladde basis krijgt en egaliseert kleine oneffenheden in de huid. Er zit wel een een shimmer in, maar als je het goed uitsmeert wordt dat al wat minder, maar je zou het dus ook alleen als highlighter kunnen gebruiken. De prijs voor het flesje is €3,99


 Ultimate Nail Laquer 01 White and SeekUltimate Nail Laquer 02 Walk On AirUltimate Nail Laquer 03 Wood You Follow Me?

En dan nu de nagellak, die vind ik echt heel erg mooi! Er is een witte, nude, en bruine kleur, alle drie met een lichte glitter erin. En de roze nude nagellak ga ik zeker kopen, dus daar komt misschien een artikel over!

De kleuren, op volgorde:
01 White And Seek
02 Walk On Air
03 Wood You Follow Me?


Dit is de Secret Miror, een leuke accessoire bij deze mooie collectie. Dit spiegeltje kost €3,29


Alle producten zijn te krijgen bij het Kruidvat en Trekpleister van januari tot half februari.

Wat vindt jij van deze collectie?


1 opmerking:

  1. In die basis zit juist hardstikke veel shimmer! Als je hem op je hele gezicht aanbrengt ben je net een discobal! Hij is wel mooi als highlighter...

    BeantwoordenVerwijderen