zaterdag 21 januari 2012

HEMA nailpolish

De Hema kennen we natuurlijk allemaal wel, van de rookworst enzo. En waarschijnlijk weet je ook wel dat dit superleuke warenhuis ook een make-up én nagellak collectie heeft. Ook zijn er ook veel maskertjes, scrubs en sieraden. Je kunt je winkelmand dus wel goed vullen, met niet zulke dure producten, super!
Vandaag gaan we een beetje inzoomen op de nagellak. We kunnen natuurlijk niet alles in één artikel zetten, dus hier een artikel over mijn favorieten nagellakjes inclusief swatch! 
Dit gaat een beetje lastig worden, omdat er op de potjes geen namen staat van de kleur, dus komen er wat meer foto's van de kleuren om goed duidelijk te kunnen maken welke kleur ik op heb en bedoel!


Dit is een One Coat Long Lasting Nailpolish die een hele mooie warme bronze kleur heeft. De naam zegt het al: Je hebt maar een laag nagellak nodig om een dekkend laagje te krijgen, maar ik zelf vind het mooier om 2 laagjes te lakken, want dan krijg je een wat intensere kleur (:

Dit is een soort rozige, bronzige nagellak, echt een kleur die ik nog nooit ergens anders heb gezien! Zoals je kunt zien op de foto's denk deze nagellak wel wat minder goed dan de vorige, maar dan nog maar een laagje d'r op dan maar!
Dit is een hele donker rode nagellak lak, zoals je ziet een mooie warme kleur. Zelf hou ik niet zo erg van rode nagellak, maar deze vind ik heel erg mooi omdat de kleur dus wat warmer is. De nagellak glimt echt heel erg, en blijft lang zitten!(De kleur is zoals op mijn nagel, de kleur van het flesje is veel te donker.)



De laatste, en mijn favoriet van mijn HEMA favorieten, is een nude Long Lasting Nailpolish. Een hele mooie perzik kleur, echt wauw! Ik hou hier echt van, dus dit is echt mijn aanrader van de HEMA lakjes! En ook de kleine glitter zoals je op de bovenste foto kunt zien, awesome!



Alle lakjes zijn te koop bij de HEMA (surprise!) voor €2,50 voor 11 ml. Niet duur dus voor de kwaliteit!

Heb jij ervaring met  HEMA nagellak, en wat vindt je er dan van?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen