zondag 1 januari 2012

GETEST: Rimmel 310 Red Carpet

Jaaaa, het is weer zo ver hoor. Ik heb weer eens een nagellak getest, het is vakantie dus heb niks te doen. Ja leren voor de toetsweek, maar daar heb ik geen zin in.

Deze week was er een actie bij het Kruidvat; 1+1 gratis voor alle Rimmel producten. Nou dat hoef je mij niet nog een keer te vertellen. Na het werken  ( 7 tot 9 uur 's morgens, ja, dat is vroeg ja.) ben ik meteen het Kruidvat ingegaan om een paar leuke lakjes te scoren. Een van die lakjes was Rimmel London 310 Red Carpet, een hele mooie intense rode nagellak met een kleine metallic glitter erin. Ik heb al eerder vermeld dat ik daar eigenlijk niet van hou, maar deze is echt heeeeeeeel erg mooi.

Zoals je kunt zien een subtiele metallic kleur. 
Het rondje kwastje, heel handig :)



Zoals je kunt zien op deze foto is het mooie lak met
een subtiele glitter/metallic erin zoals ik net al zei. Ik en Daisy noemen deze kleur Ferrari rood, omdat het echt precies de kleur is van een Ferrari.
Heel fijn aan Rimmel nagellakjes vind ik de kwastjes. De haartjes zijn in een vorm gedaan van je nagelriemen, zo is het niet moeilijk om de nagellak netjes aan te brengen. Na 2 laagjes zijn je nagels goed bedekt.
De nagellak blijft ook heeeeel erg goed zitten, maar; ik moest werken, doosjes openmaken, en da's niet goed voor je nagels, dat is zeker.   Dat kun je zien op de laatste foto, want de nagellak is helemaal afgebrokkeld. Maar stel dat ik niet zou moeten werken, was de nagellak echt heel lang goed blijven zitten, hij blijft echt heel lang mooi zitten! Dat weet ik gewoon van Rimmel :)  Op de 3de foto zie je goed dat er een mooie ronding zit bij de nagel riemen, dat komt dus door het ronde kwastje.  Dus een superfijne lak, geweldig, wordt er emotioneel van.




Dit is het effect van doosjes openmaken bij de Albert Heijn. Mooie nagels, die er nog helemaal perfect uitzien. Nee, just kidding. M'n nagels  én de Rimmel 310 Red Carpet kan niet tegen doosjes openmaken.. En ik ging de 2de laag net nadat ik ging slapen lakken, en daardoor zitten er een klein beetje afdrukken op van m'n dekens.
Maak jij geen doosjes open? Gewoon kopen, dan heb je echt lang plezier van je nagellak! Voor €6,99 ben je   de trotse eigenaar! 

Wat vindt jij van deze rode nagellak?
doei, Janniek

;)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen