woensdag 25 januari 2012

GETEST: Catrice Prime and Fine

Catrice heeft een heleboel goede producten. Zo ben ik heel erg tevreden over de foundations, oogpotloden en nagellak. Er is nu een nieuw product aan de basis collectie toegevoegd, namelijk de Catrice Prime And Fine Smooting Refiner. Het zou er voor moeten zorgen dat je lijntjes niet meer ziet en dat je make-up langer blijft zitten. Ik heb het uitgetest!

De primer zit in een potje, dat vind ik zelf een beetje jammer.. het is een beetje onhygiënisch.  Het zou veel fijner zijn als het in een pompje zou zitten, maar oké. Toch vind ik het een mooi luxe uitziend potje, dus dat is zeker een pluspunt. Het potje heeft een inhoud van 14 ml en kost €4,99.  Het zorgt voor een goede basis onder je make-up en vult de poriën mooi op. Zelf merk ik niet dat mijn make-up echt langer blijft zitten, dat vind ik wel een teleurstelling. Ik had de primer juist gekocht om de make-up langer te laten zitten. Wel is het handig om het boven je ogen te doen, waar je de oogschaduw opdoet. Ik merk daar wel dat de oogschaduw minder uitveegt en langer mooi blijft zitten. Zo heb je geen speciale oogschaduw basis nodig. Een beetje 2 in 1 dus.

De substantie is heel erg apart. Het is niet zoals een dag of nacht crème. Het is een dikkige substantie, dat komt waarschijnlijk door de siliconen die er in zitten. Toch smeert het gelukkig makkelijk uit en je hebt heel erg weinig nodig. Zo is het dus zeker een budgetproof product!



Ik weet niet of ik het product vaker zal kopen omdat ik €4,99 toch te veel vindt voor de werking die het heeft voor mij. Want ik lees ook genoeg reviews waar de primer het wel erg goed doet. Het is dus gewoon een kwestie van kopen en zelf uitproberen.

De Catrice Prime And Fine Smoothing Refiner is te koop voor €4,99 en is verkrijgbaar bij het Kruidvat en Trekpleister.

Heb jij  de primer al uitgeprobeerd?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten