zaterdag 7 januari 2012

Fashion lente/zomer 2012 part.2

Lanvin.

In de meeste winkels is het al zo ver; de nieuwe collecties hangen alweer in de rekken. Daarom heb ik nog verder research gedaan wat weer nieuwe trends gaan worden bij verschillende merken. Het is natuurlijk altijd leuk om naar die onbetaalbare kleding te kijken, hoewel je bij de H&M, Zara, en al dat soort winkels je wel een soort gelijk kledingstuk kan vinden. We hebben al eerder geschreven over colorblocking maar wat toch ook vaak te zien is, zijn de pastel tinten. Ik vind dit persoonlijk heel mooi, en is eigenlijk het hele jaar door te dragen.


Hier wat foto's van looks uit de onbetaalbare shows,

Valentino.
 Vikor & Rolf.  Color Blocking                         
Valentino.

Ook bij de H&M is al weer de nieuwe collectie te koop. Ik vind wel dat bijna de helft van elke collectie van de H&M ongeveer hetzelfde is, maar ik heb gezocht naar de pastel tinten en die zie je hier;


blazer €19.95
Armband 10 kleuren verkrijgbaar,
€4.95

shirt / blouse €9.95
shirt / blouse €19.95
Ballerina 10 kleuren €9.95

Jurk €19.95


Bij de andere winkels als Zara, Bershka, Asos, Mango zijn vast nog meer leuke kleding te vinden in mooie pastel tinten.


 Ik ben in in ieder geval helemaal weg van deze trend, jij ook?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen