zondag 15 januari 2012

Essence Limited Edition: Crystalliced

Er is weer een nieuwe Limited Editon uit, en deze keer van Essence! Een hele mooie collectie met veel pastel tinten, we zullen je een paar producten laten zien! 






Het eerste product dat we getest hebben is een nagellak. De naam van het lakje is 
05 Frosted Champaign.  Het is een witte/gelige creamy nagellak. Het is een mooie zachte kleur, maar ik vond het niet heel erg fijn lakken omdat het een heel dun lakje is. Het had wel wat dikker gemogen, dat vind ik fijner. Het lakje kost €1,79 en is verkrijgbaar bij Kruidvat.







Het volgende lakje is de kleur 03 Iced Age Reloaded en dekt met 2 laagjes. Hij droogt ook heel snel dus dat is natuurlijk hartstikke fijn!  Ook €1,79


Het laatste nagellak die we je laten zien is de 01 It's A Snow Woman's World. Een grijze creamy nagellak. Het is een hele mooie kleur vind ik zelf. Zeker een aanrader! Ook €1,79.


Als laatste product hebben we de Crystalliced liquid Highlighter.  Een hele mooie highlighter, echt precies wat we zochten! Er zitten niet te veel glitters in en zorgen voor een gezonde gloed. En het heeft ruikt bijna niet, dus dat is ook fijn!  Het kost €2,49

Wij zijn helemaal weg de nieuwe collectie. 

Wat vind jij van de nieuwe Essence Limited Edition? 


1 opmerking:

  1. Ik heb die collection zien staan in de kruidvat, maar ik vond de kleuren qua nagelijk niet zo mooi. Dus heb ik het laten liggen :)
    Jullie zijn echt goed bezig met het schrijven van artikels x
    Leuke blog trouwens, ik volg jullie vanaf nu,
    neem je ook eens een kijkje op mijn blog?
    thisrecklessgirl.blogspot.com
    x Cassandra

    BeantwoordenVerwijderen