vrijdag 6 januari 2012

GETEST: dr. Van der Hoog refreshing raspberry masker

Toen wij in harderwijk zijn geweest heb ik een masker gekocht van dr. v/d Hoog. Ik heb al vaker een masker van dit merk gebruikt en ben er heel tevreden over in vergelijking met de andere maskers van bijvoorbeeld de Hema.

Het masker is kant en klaar dus gelijk te gebruiken. Het is een crèmemasker dus word niet hard, wat ik een voordeel vind. Bij het schoonmaken van het masker blijven dus ook niet harde stukjes op je huid zitten en word je huid ook niet zo rood waardoor je daarna gelijk de deur uit kan. Een nadeel vind ik wel dat het best chemisch ruikt, hoewel het af en toe de nijging heeft tot frambozen is het niet echt een prettige geur.
Na het masker word je huid zacht en ik heb gemerkt dat het werkelijk herstelt! Kleine onzuiverheden zijn de volgende dag al stukken minder.

Verder ziet de verpakking er leuk en fris uit, en dat voor €2.19

Voor meer maskers kijk een bij; http://www.drvanderhoog.nl/webshop/producten/7346/Gezichtsmaskers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten