zondag 1 januari 2012

Nagellak over? BLEND! ; foto's

Ojaa,
ik had ook nog een paar pictures van m'n blend experience, dus die komen hier even;
Deze foto had ik al eerder laten zien, maar nog even ter herhaling.



Dit zijn de blend-nagellak kleuren als ik ze op m'n nagels heb,dat lijkt toch weer anders natuurlijk.

Paars; Ik vind het echt een hele mooie kleur, en je zou niet zeggen dat het gemengd is, al zeg ik het zelf.

Dit is een nude & bronze kleur, neutraal dus kan overal bij (:

ja, het lijkt nu net of ik een gothic ben ofzo, maarnee maak je geen zorgen. Deze foto is echt niet goed, maar dat zag ik pas op de computer toen nagellak er alweer af was, sorry. In het echt is het een zwart met roze gloed-kleur.  Leuk detail; er zitten glitters in. Ja ja dat zie je niet elke dag.

Dit is een heel feestelijk kleurtje; daar heb ik ook de tips enzo over gegeven.

Wat vindt jij van de kleuren?

liefs Janniek


2 opmerkingen:

  1. wat leuk !
    weetje wat me opvalt ,
    je kan nergen aboneren zeg maar op jullie site jammer!


    xx http://beautylarissa.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, maar misschien is het handiger om een witte ondergrond te kiezen, want nu valt de hele foto oranje ui!

    BeantwoordenVerwijderen