donderdag 29 december 2011

Fashion 2012 voor de HEREN

 Ik had gister op twitter een link gezet van het vorige blogbericht over de trends voor spring 2012..  Want het blog moet natuurlijk wel een beetje gepromoot worden. Ik kreeg een tweet van Erik dat ik er ook eens iets op moet zetten voor de heren. Dat is ook wel eens leuk, wat anders dan alleen maar die meiden dingen. Bij deze dus een artikel over de trends voor de mannen. Speciaal voor Erik :)

Sorry voor de ongelofelijk slordige lay-out, maar ik krijg de plaatjes gewoon niet op de goede plek ;s, dus ik zeg alvast sorry sorry sorry dat het rommelig is. 

Een trend die je vast niet ontgaan is, en wat ook bij de dames populair is, zijn de beige kleuren. Broeken, truien, schoenen.. En dan het liefst gecombineerd met een blauw of rood ander kledingstuk. Ik heb ook even een paar sites afgezocht, en er zijn nu dus ook heel veel truien etc. die ook beige zijn. Ook heb ik veel gezien: beige broek, streepjes t-shirt en dan een grof gebreid vest er over.. over dat gebreide vest later meer! Hieronder een paar voorbeelden hoe je de beige kledingstukken kunt dragen en sites om je outfit te bestellen.

















Een super combi: een beige broek, streepjes t-shirt en een grof gebreide trui!
op www.hm.com kun je al deze kleertjes bestellen.

nr.1 :  SELECTED blouse, €44,95 via www.bestseller.com
nr.2 :  poloshirt, €14,95 via www.hm.com
nr.3 :  vest, €29,95 via www.hm.com
nr.4 : broek, €19,95 via www.hm.com
nr.5 : Nike sneakers €95  via www.schoenenvoorjou.nl
nr.6 : Triwa horloge €199 via www.wehkamp.com


Ook een trend bij de mannen is colour blocking. Niet zoveel als bij de vrouwen maar het valt wel op! Toch kan je het zo fel maken als je zelf wil. Net zoals in het vorige artikel mogen de kleuren vloeken, en het mag ook het grootste kleurcontrast zijn die er bestaat. Het kan allemaal!

    Trui €19,95 via www.hm.com


Trui €29,95
Broek €39,95
beide via www.hm.com

Dit  was het even voor nu.. er zijn nog veel meer trends, zoals een grof gebreid vest.. daar schrijf ik later meer over! (als Erik het vraagt tenminste)

xJanniek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten