woensdag 28 september 2011

GETEST: W.I.C Las Vegas by Herôme

Ik was benieuwd of duurdere nagellak écht beter is dan nagellak van bijv. Essence. Er is maar één manier om daar achter te komen: uitproberen. Ik liep de DA in met een lading waarde bonnen, en heb 3 flesjes W.I.C nagellak 'gekocht' . Eenmaal thuis heb ik meteen m'n nagels gelakt met deze roze kleur (zie foto). Ikzelf hou heel erg van die knalkleuren, jammer alleen dat deze knalkleur €7,50 per flesje kost. Ik verwachtte dus ook een vrij goede kwalitiet. Helaas heb ik dat niet echt gemerkt. Na 2 dagen waren er alweer stukjes nagellak afgebroken en na 3 dagen zagen mijn nagels er niet meer uit, dus heb ik het er alweer afgehaald. Het is dus erg dure nagellak vergeleken met de prijs. Daarom zal ik ook nooit meer een flesje kopen, en er zit erg weinig in. Al met al: mooie kleur, goede dekking maar blijft niet lang zitten en er zit weinig in het flesje. Ik hoop dat jullie wat aan mijn 'review' hebben.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten